Mesec september je začelo obiskovati 22 predšolskih otrok, pridružila se nam je še deklica letnika 2018, ki so jo otroci zelo lepo sprejeli medse. Prvi dan so otroci spoznali jutranji pozdrav ter gibe za vajo pozdrav soncu. Prebrali smo zgodbo Petelinček in kraljevska ptica. Nato so otroci izdelovali vsak svojega pava, ki so ga ob koncu dneva odnesli domov.
V nadaljevanju meseca smo prebrali še knjigo Pavje in petelinje ter se naučili pesem o Pavu. Otroci so po zgodbi pave tudi risali. Imeli smo veliko gibanja – v šolski telovadnici, kjer jim je najbolj všeč, v večnamenskem prostoru, igralnici ter zunaj na igrišču, kjer tudi zelo uživajo ter hodili na krajše in daljše sprehode. Naučili smo se nekaj novih gibalnih iger (Bratec reši me, Nedeljski pobeg, Kdo se boji črnega moža). Pri gibanju so utrjevali naravne oblike gibanja ter krepili kondicijo – s tekom. V šolski telovadnici smo izvajali bolj tekalne naloge, se gibali z žogami in obroči. V večnamenskem prostoru smo se posluževali dela po skupinah in poligonih ter učenje štafetnih iger. V igralnici pa izvajamo gibanje s pomočjo videoposnetkov (otroško zumbo ter gibalne vaje za otroke). Otroci se zelo radi gibajo in če je le mogoče jim to omogočiva.
Ob praznovanju 1. jesenskega dne, smo se odpravili v gozd, kjer so se imeli otroci zelo lepo. Veliko so raziskovali, se igrali, ustvarjali in preprosto uživali. Sprostili so vsa svoja čutila in se prepustili gozdnemu užitku.
Ob slovenskem dnevu športa smo imeli štafetne igre ter atletsko tekmovanje. Otroci so pri nalogah lepo in zavzeto sodelovali. Ob koncu so si vsi prisluži diplomo, najboljši/-e med dečki in deklicami pa so si prisvojili/-e tudi medalje.
Ob koncu meseca smo spoznali lastne in male instrumente s pomočjo katerih smo ustvarjali ritem. Ritem smo najprej ustvarjali po znani, lažji pesmi (Ringa ringa raja) nato pa smo poskusili in se naučili še ritmično spremljavo za pesem Pav. Otroci so ob igranju na instrumente uživali.
Ker je naše prednostno področje jezik, smo veliko delali tudi govorne vaje s pomočjo lutke Gingo. Otroci so imeli na voljo veliko časa za pripovedovanje (prosto in bralno značko). S tem smo krepili njihov besedni zaklad ter sestavljanje pravilnih stavkov. S pomočjo kock pripovedovalk smo skupaj napisali svojo zgodbo. Večkrat smo obnavljali zgodbe, ki smo jih prebrali.
Na voljo imajo veliko časa tudi za igro.
Obiskali smo tudi šolsko knjižnico, kjer jim pedagoginja Marta prebere zgodbo nato pa si otroci izposodijo knjige za domov.
Začeli so tudi za urami angleščine, ki jo vodi učiteljica Tea Škarja, ure so financirane s strani Občine Šentrupert.
Mesec je minil hitro in mi smo se imeli super.