Mesec oktober smo začeli s Tednom otroka. Njegova rdeča nit v tem letu je bila »Razigran uživaj dan«. V ta namen smo imeli organizirane različne dejavnosti.

V ponedeljek nas je obiskal čarodej Mare Čare. Pripravil je nekaj zanimivih trikov, med drugimi je iz kozarca zmanjkala voda in v prazni škatlici se je pojavil golob. Pri predstavi so sodelovali tudi otroci, za pogum je vsak dobil svojo žival, ki jo je čarodej naredil iz balona. Otroci so v predstavi zelo uživali. V torek smo iskali skriti zaklad. Skozi uganko smo ugibali, kje je se zaklad skriva – gozd. Ko smo prišli do gozda so nas čakale različne naloge s pomočjo katerih smo prišli do skritega zaklada – bonboni. Otroci so se pri iskanju zaklada zelo zabavali predvsem zato, ker imajo radi gozd in jim predstavlja njihovo drugo igralnico. V sredo nas je obiskala Folklorna skupina Nasmeh. Predstavili so nam nekaj ljudskih plesov in pesmi. V četrtek smo imeli kino dan. Vsak otrok je dobil svojo vstopnico ter kokice. Ogledali smo si risanko Palčič. V petek pa smo imeli kostanjev piknik z glasbo, gibanjem in poslikavo obrazov. Popoldne pa so otroci še nastopali na šolski prireditvi.

Teden je bil res zabaven in otroci so imeli res vsak dan razigran dan.

V nadaljevanju meseca smo spoznavali naše telo. S pomočjo stolpičnega grafa smo prikazali razlike med nami. Iskali smo razlik po barvi in dolžini las, barvi oči ter spolu. Ugotovili smo, da je v naši skupini različna paleta barv oči. Zaradi razmerja deklic in dečkov, pa je bilo otrokom že na začetku jasno, da je več kratkolasih otrok v skupini.

Nato so s svinčnikom risali same sebe, pri tem pa so morali biti pozorni na to, da so upoštevali svoje značilnosti (barvo in dolžino las, barvo oči). Pri risanju človeške figure so imeli nekateri kar nekaj težav. Nekaj jih je narisalo še glavonožca in smo potrebovali kar nekaj časa, da so pravilno narisali telo. Skupina je res bolj fantovska in bi se večino časa le igrali, prav zaradi tega imajo nekateri zelo kratko koncentracijo pri dejavnostih in so hitro zadovoljni s svojim izdelkom. Me želimo to koncentracijo podaljševati in zato pri dejavnosti vztrajamo, da naredijo izdelek kot je za njihovo starost primerno.

V sklopu spoznavanja sebe in naših različnosti oz. enakosti, smo spoznali tudi otroke s posebnimi potrebami. Pogovarjali smo se zakaj in kako pride do določenih okvar pri otroku. Otroci so bili nad slikami začudeni, saj niso mogli razumeti, kako se lahko nekateri rodijo drugačni in zakaj oni niso taki. Prebrali smo nekaj zanimivih knjig; Alja dobi zajčka – zgodba o deklici, ki ni hodila, videla, slabo je slišala, roke je težko premikala, pa je vseeno bila v vrtcu, Žan je drugačen – zgodba o dečku z avtizmom, Uhlji takšni in drugačni – zgodba o zajčku, ki je imel en uhelj pokončen enega pa spuščenega. Otrokom so bile vse zgodbe zanimive.

Naučili smo se tudi pesem; Kaj otroci delajo?

Kar nekaj časa smo namenili spoznavanju čutil. Naredili smo plakat z vsemi čutili ter njim pripadajoče slike. Nato smo bolj spoznali čutilo oko. Kako je sestavljeno, zakaj se poškoduje. Spoznali smo poklic OKULIST ter preverili otroški vid. Igrali smo se igre kot, da smo slepi. Podajali smo si glasno žogo, vonjali, okušali in tipali različne stvari, igrali smo se glasbeni in čutni spomin ter risali z zavezanimi oči.

Otroke je dejstvo, da nič ne vidijo zelo motilo. Veliko jih je prevezo ves čas dvigovalo sej se niso počutili varne.

S spoznavanjem čutil bomo nadaljevali tudi v mesecu novembru.

Mesec je bil tudi rojstnodnevno obarvan saj kar trije otroci praznujejo svoj 5. rojstni dan.

Imeli smo gibanje v šolski telovadnici, kjer otroci zelo uživajo. Hodili smo na krajše sprehode ter bili zunaj na šolskem igrišču, kjer se igramo različne gibalno-družabne igre.

Obiskala nas je tudi ga. Andreja iz knjižnice Pavla Golie Trebnje, otrokom je prestavila knjižni projekt Jurčkov nahrbtnik.

 

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on Pinterest
Dostopnost