Mesec april je bil v skupini Hiške zaznamovan z barvami. Z barvami smo vstopili tako v april kot tudi v barvito pomlad.

Skupaj z otroki smo spoznavali, ločevali, se učili poimenovanja barv skozi različne dejavnosti. Sprva smo se seznanili s tremi osnovnimi barvami (rumeno, rdečo in modro). Glede na to, da večina otrok že dobro pozna te barve smo naš trikotnik razširili na krog. Dodali smo še sekundarne barve, katere smo pridobili z mešanjem primarnih barv (zelena, oranžna in vijolična). Skozi različne poskuse smo prišli do istih ciljev iz katerih so otroci še bolj utrdili nastanek sekundarnih barv. Eden izmed zanimivejših je bil poskus »vulkanček«, kjer smo z mešanjem rdeče in rumene dobili oranžno »lavo«.

Mešanje barv smo delali tudi na likovnem področju, tako z mešanjem akrilnih barv, kot tudi brizganjem temepara barve na belo podlago. Otroci so ob dejavnostih zelo uživali in predvsem nekateri se s to tehniko tudi prvič srečali.

Skozi mesec smo namenili nekaj poudarka tudi drugim dejavnostim s področja kurikuluma, kot so:

matematika (razvrščanje kock po barvah, razvrščanje cofkov glede na ustrezno barvo, opazovanje svojih oblačil in razvrstitev glede na ustrezno barvo, iskanje predmetov ustrezne barve po igralnici); gibanje (sprehodi v naravi, opazovanje barve narave, igra z barvnimi trakovi); družba (pohod za malega sončka, praznovanje rojstnih dni, športni dan); jezik (branje različne literature na temo barv, petje pesmi, vremenski krog).

V mesecu aprilu smo zaključili tudi z bralnim nahrbtnikom ter uradno podelitvijo diplom »malček bralček«. Vsi otroci iz skupine so jo uspešno opravili in bili tako ob koncu nagrajeni z že prej omenjeno diplomo ter predstavo Mokrih tačk iz Mokronoga.

Ob koncu meseca pa smo še preko zgodbe »Elmer«, avtorja Davida Mckee, ob tehniki lepljenja na podlago, izdelali svoje slončke, ki so bili prav tako barviti kot cel naš april.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on Pinterest